|
koe west report......2008.06.23. 15:53 -
szabyk RST
hát hazaértünk épségben egészségben....(ami a legfontosabb) Eseménydús és tanulságos út van mögöttem....:) nagyon hosszú út és fárasztó,azt gondolom ez elég egyszer egy évben. gondoltam,hogy fárasztó út lesz,hát az lett.kifelé menet már azon tanakodtunk mikorra érünk ki kb.és hol alszunk??azt sejtettük,hogy hajnalban megérkezünk,de azt nem tudtuk,hogy át tudjuk-e venni a szobát.... este vissza a szállásra esélylatolgatás,de nem számítottunk semmi jóra. visszamentem,és arra jutottunk,hogy ez a gumi felejtős itt.... du-n mikor már kezdődött volna a kvalifikáció kitört egy kisebb botrány mert majdnem leállították a versenyt.olyan pályaszakaszt is használtak néhányan amit nem kellett volna. mind1 órák alatt megoldódott a porbléma.elkezdődött a kvalifikáció. a végén sikerült nekem a jobb futam 11.53 vs 11.59.tehát nem mondható megnyugtató előnynek:DDDD másnap is volt még időmérés reggel sanya próbálkozott még párat,de a felállás megmaradt. döntők első futam bye második futam egy nissan ellen ami szépen bealatott mindenkit:)egy tizeden belüli időket mentünk mindhárman,így rá kellett menni a reakcióra,hogy biztos legyen a győzelem......sikerült:DDDDDDD beugrottam ennél a futamnál 56ezreddel !!!!!!!!!!! de nem vettem el hogy a pályán se előzzön meg,csak annyira nyomtam neki,hoyg elsőként érjek a célba....így is lett. a harmadik helyért egy 500Le-s golf egyessel mentem amit azért sikerült nem kis előnnyel elverni,de ez már annyira nem boldogított::((( szuperdöntőben összekerültem egy V8 nitro Capri-val.szerintem ez volt számomra a KOE legjobb futama.nagyon szépen mentünk 60lábon annyit kaptam amit már nem lehetett behozni,de mentem rá mint a meszes.... hát ennyi volt a koe nagy vonalakban biztosan hagytam ki dolgokat,de a többiek is írnak majd:) köszi nektek: Árpi(gizi) és köszönöm mindenkinek aki ott volt,és aki szurkolt
sziasztok;) |
Egyéni rekordom9.78 @ 238GyorskeresésA versenyautómFord Fiesta mk32.0Zetec turbo JE dugók Eagle hajtókarok portolt polírozott nagyszelepes hengerfej Garrett gt35r Motec ECU 1600ccm injektorok 2 db Bosch 044 motorsport pumpa egyedi rallycross style leömlő egyedi szívósor Sachs racing kuplung Cimkék10_second_club (1) 11.0@220 (1) 11.1 (1) 2009_felkészülés (1) 2009_küzdelem_az_idővel (1) 2010_motor (1) 70mm (1) als (1) ausztria (1) blog (1) blog_frissítés (1) bukócső (1) cat_cams (1) dry_sump (1) elmebeteg (1) első_verseny (1) expo (1) fejlesztés (1) focus_rs (1) fotósorozat (1) fuel_pressure_regulator (1) kerékagy (1) kiskunlacháza (2) kitámasztó... (1) koe (5) koe_elődöntő (1) koe_west (1) koe_west_2008 (1) kunmadaras (3) mk2_escort (1) motec (1) mtx75_off (1) mtx_75 (1) nevezes (1) nyíregyháza (2) olaj_pumpa (1) pillangó (1) rozinante... (1) sajt (1) sanya (1) surge (1) surge_limit (1) szabályzat (1) szívacs (1) szívósor (2) szívósor_project (1) tengelyek (1) tuning_kiállítás (1) váltó (1) új_egyéni (1) 2009 (1)Archívum2010. január (2)2009. december (1) 2009. november (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (2) 2009. július (2) 2009. június (1) 2009. május (3) 2009. március (3) 2009. február (3) 2008. november (4) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (3) 2008. június (10) 2008. május (5) 2008. április (9) 2008. március (6)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |